Tuesday, December 7, 2010

bencinyaaa!!

Arinie aku telah berjaya menulis blog nie! sebab ada masalah teknikal !hehehehhe! aku nak cerita sikit masalah aku kat sini ! aku suka seorang mamat nie nama dia a*y**f **r**s dalam facebook dia la !kalau korang nak tau muka dia macam cerita alisa di TV 3..x tau laa bg aku muka dia mcm lelaki dalam cerita alisa tu..hikhikhik!! aku x tau laa sama ada dia dah berpunya @ belum.. tp kakak dia bg tau yg dia dh ada SPECIAL WOMAN huhuuhuh!! aku sedih la juga! tp aritu pertama kali dia bg makanan dkat rumah aku..aku yg mengambil darinya..aku senyum padanya tp dia x senyum pun kat aku huhuhuhu! dalam facebook aku selalu tgok dia on9 kat inbox aku pun memberi salam dekat dia,tp dia x jawab pun salam aku.aku tau laa aku ni x cantik,dh la gemuk gedempol..abah aku selalu menyuruh aku kurus tp aku x nak kurus.aku x nak lelaki tu suka aku semata mata aku kurus dan cantik ! aku suka keadaan aku sekarang ! kalau korang nak tau ni la pertama kali aku luahkan isi hati aku kat blog nie!

No comments:

Post a Comment