Thursday, January 13, 2011

Hari Yg mALANg Utk Kuuu !!

Hari tu aku tacup bilik kat hotel dgan budak praktikal dua orang.. tp masa tu tacup bilik dah habis..aku dan seorang lg budak praktikal nak duduk la kerusi sambil sembang...Tiba - tiba masuk En. khalid ibrahim dgn org2nya iaitu security..masuk dgn laju...dan terus soal siasat mcm polis da.... dia kata kenapa duk tak keja ka...kenapa tunjuk contoh pada budak praktikal yg baru masuk tu...pastu tu dia tanya lg ada bawa handset dak..aku pun jawab bawa la...lepas tu dia terus ambik nama kami berdua...... aku pun apa lg bengang la...terus aku turun bawah release bilik pastu aku naik dok kat pantry 3...aku heran pasai pa x boleh bawa handset kalau ada emergency cmna? En Johar mna tau depa (KFC) x tefon...padahal depa  tefon..tapi depa lari la p masuk bilik air ka.... p belakang ka....En Johar mna tau...aku keja kat ctu hari tu tau la cmna keadaan kt ctu...

No comments:

Post a Comment