Tuesday, October 4, 2011

AKU DI DALAM DILEMA!!

aku pun x tau cmna nak cite kat dalam blog nie.........huhuhuuhuu..
dalam umah aku ada 8 orang dan juga ada 8 karenah di dalam umah aku tu....
dalam umah tu aku berkawan semuanya sekali..
tp kalau aku pergi kemana - mana hanya 2 orang yang akan menemaniku..
iaitu budak dari perlis dan budak dari kuala nerang...
dua orang budak tu mmang anti dgn dua budak lg iaitu budak dari melaka dgn dari johor...
aku yang heran diaorg tu kalau marah mesti ikut dan ja nk mrah2....
aku geram jugak pasal muni....
aku cuma nk bawa turun katil die pun x kasi..
aku nk bawa turun katil die pun sbb die x pernah pun sapu smpah kat bawah katil aku....
hmmm die kata sapu smpah tp masa aku balik hari tu sama ja..
ada smpah lagi ada laaa......

No comments:

Post a Comment